Monday, July 25, 2011

Nah,ambik ko..

Didie Alias dan Enot

   Tengahhari ni sambil sambil tunggu nasi yang belum masak..aku tertonton lah jugak rancangan TV3..Wanita hari ini..tentang topik fesyen sesuai ker tidak dengan bentuk badan kita...banyak lah jugak soalan2 yang di utara kan kepada panel jemputan..Enot dan Didie Alias..fesyen yang sesuai dengan majlis majlis formal,untuk carpet merah,untuk mengacara,untuk berpakaian harian....aku tertarik dengan satu baris jawapan olih pengacara sawan Didie Alias(dia yang kata),yang makin matang berikan jawapan dalam setiap soalan yang di ajukan..kalau tak silap begini  lebih kurang bunyinya.."Bagi saya macam ni lah,saya buat benda yang saya suka,yang di restui olih orang terdekat,mak bapak saya,suami saya.anak anak saya..asal saya tahu tanggung jawab saya sebagai isteri,sebagai ibu,dan sebagai anak..peduli kan orang nak cakap ,,kalau saya dengar cakap dia orang tak kan kemana saya...saya begitu lah, saya begini lah..macam macam,sebab saya rasa mereka takkan pernah akan menghantar beras kerumah saya...." nah ambik ko..


p/s: kita punya baju,kita punya badan..

No comments:

Post a Comment