Tuesday, September 6, 2011

Ada jugak betul nya..

  

Mengapa pula yang disuruh adalah golongan marhein yang hanya boleh berbangga dengan sikap serta prinsip anggota-anggota polis yang berjuang sehingga ke titisan darah terakhir bagi membolehkan Hishamuddin menjadi Menteri sehingga sekarang? Keluarga yang meratapi kematian anggota-anggota polis akibat kekejaman komunis yang dibantu oleh Mat Indera yang menjadi salah seorang daripada penyerang balai polis tersebut, bukannya berduit untuk mengupah peguam, malah mereka bukannya ada kepentingan politik pun!

Lainlah kalau salah seorang daripada anak cucu anggota-anggota polis tersebut sedang menjawat jawatan Menteri, Timbalan Menteri atau orang kuat UMNO. Takkanlah orang politik yang berkepentingan seperti Hishamuddin mengharapkan golongan marhein Bukit Kepong buat kerja dan hasil kerja tersebut dinikmati oleh UMNO dan Hishamuddin sendiri?

Alasan kononnya Mat Sabu tidak mengancam negara sehingga tidak perlukan tindakan ISA yang diberikan oleh Hishamuddin sebenarnya menjelaskan betapa HISHAMUDDIN sebenarnya adalah PONDAN dan BACUL. Statusnya kebaculannya dan kelembikannya tidak pernah berubah walaupun dikhabarkan, terdapat banyak perancangan dibuat oleh para pegawainya agar dia naik menjadi Perdana Menteri selepas ini!!!

Barangkali kerana dia BANGGA SEBAGAI CUCU ONN JAAFAR, maka Hishamuddin sebenarnya tidak pernah berasa sebarang kesusahan yang diakibatkan oleh onar para pemimpin Pakatan Rakyat yang tidak henti-henti berusaha agar rakyat sentiasa bergaduh sesama sendiri, walaupun yang digaduhkan itu, hanyalah isu politik bahlol. Barangkali keresahan rakyat itu dan ancaman agar huru-hara tercetus di kalangan rakyat, bukanlah isu keselamatan bagi Hishamuddin Hussein Onn!!!

Sumber: The Flying Kick!

No comments:

Post a Comment